«شبکه فروش سنگ ایران» راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری سنگ ایران، «شبکه فروش سنگ ایران» با تمرکز بر بازار جهانی افتتاح شد. محمد حلاجیان مدیر «شبکه فروش سنگ ایران» با اعلام این خبر گفت: یکی از نقاط ضعف در صادرات سنگ ایران به خارج از کشور نبود پورتال جامع  جهت معرفی ظرفیت ها و امکانات بازار سنگ ایران بوده است. این مساله ما را بر آن داشت تا با طراحی و آماده سازی پورتال «شبکه فروش سنگ ایران» پتانسیلهای بالقوه ایران در حوزه سنگهای طبیعی و ساختمانی را به بازار جهانی معرفی نماییم.

وی افزود: این پورتال فعالیت خود را به زبان انگلیسی آغاز نموده است، اما به زودی زبان های عربی، ایتالیایی و چینی نیز بدان افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: صاحبان صنایع و دارندگان معادن سنگ در ایران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی iranstonecontact.com با افتتاح یک حساب کاربری به معرفی محصولات، معادن، کارخانجات و حتی ماشین آلات خود بپردازند. از دیگر امکانات این سایت فراهم آوردن بستری است که بتوان نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خارجی اقدام نمود که این بخش بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین با توجه به مشکلات بانکی در صادرات سنگ، «شبکه فروش سنگ ایران» در صدد است تا به راه اندازی یک کارگروه اقتصادی به فعالان بازار سنگ جهت نقل و انتقالات مالی راهنمایی های مناسب را ارایه دهد.

وی تصریح کرد: عضویت در این وب سایت رایگان است و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی‌های لازم می‌توانید با شماره تلفن های 

۰۸۶-۴۳۲۳۱۱۳۴-۵ / ۰۹۱۸۸۶۵۰۷۰۳

مدیر فنی: مصطفی صداقت جو ۶۰۱۰۲۱۹۳۳۷۲۰+

تماس حاصل فرمائید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.